Ensimmainen tyoviikko takana ja uusi tyo on ihana. Se on jannittava, haastava, mielenkiintoinen plus kaikki positiiviset adjektiivit. Luulen, etta en enaa ehdi polkkaamaan kuten ennen, mutta yritan.

Ensimmainen viikko on kulunut paitsi uutta tyota ihmetellessa myos asuntoa etsiskellen. Olen jo loytanyt unelmien talon ja maanantaina tapaan vuokraisannan, jolloin sovin muutosta ja vuokran maksusta. Muuton jalkeen en enaa ole pelkka taivaanrannan maalari vaan myos pilveen piirtelija. Asunto on 19. kerroksessa. Tyomatka tulee olemaan pitkahko, silla se kestaa 45 minuuttia. Puoli tuntia kahdessa laivassa ja 15 minuuttia niiden odottelua. Talo ja sen sijainti ovat kuitenkin niin taydelliset minulle, etta olen paattanyt olla valittamatta. Syon tyomatkoilla aamiaista ja kuuntelen musiikkia.

Olen edelleen aivan pyoralla paastani nopeista muutoksista elamassani ja siita miten paljon peen jalkeen yhta akkia elan Hannu Hanhi-jaksoa elamassani. Nyt uskallan haaveilla suurista asioista ja tuntuu, etta ihmiset, jotka ovat minua tukeneet ja potkineet eteen pain, perhe ja ystavat, olivat oikeassa. Kylla elama kantaa.