Häkeltyneen vastaanotan ensimmäisen blogiin liitettävän merkkini ja nöyrästi kiitän siitä Rouva Ruu Morbidia, joka merkinannon myötä palautti mieleeni  Bangkokin blogimiittimme, jolloin pääsin kävelyttämään Ruuta ympäri vanhaa Bangkokia ei niin ammattitaitoisen kaupunkioppaan ominaisuudessa. Valitettavasti en vain onnistunut liittämään merkkiä tänne, koska olen samanmoinen kopioi&liitä-ihminen kuin mitä olen kaupunkiopas. Mutta kiitollinen olen. Hyvin kiitollinen.

Kiitollinen olen myös Timbuktun Deelle haasteesta tehdä itsestäni ihanan hoikka animaatiohahmo, josta ei kuitenkaan tullut elokuvaa, pelkkä kuva vaan. Viihdyin sen tekemisen parissa pitkään ja hartaana ja olin oikein tyytyväinen 2.0 itseeni, kunnes tuli tallentamisen aika ja huomasin seisovani Van Goghin maalauksessa ilman housuja. Niistä olisi pitänyt maksaa viisi rahaa ja minähän en maksa housuista, joita en saa oikeasti päälleni. Joten siellä minä seison ilman alaosaa hyvin lyhyessä mekossa, jollaista en kyllä oikein osaa oikealle itselleni kuvitella, mutta mitäpä yksistä housuista, kun on tuollaiset sääret.

912921.jpg

Lopuksi olen kiitollinen vielä salasanan takana bloggaavalle Kiinan Jaanuskalle (vai pitäiskö sanoa Kellon Jaanuskalle?), joka haastoi minut kertomaan miten olen tänään pukeutunut ja senhän minä teen sen mielelläni, kun vaatteet on mun aatteet.

Tänään olen pukeutunut tummansiniseen, hihattomaan kietaisupaitaan, jonka olen joskus teettänyt Laosissa Philippiineiltä ostetusta puuvillakankaasta. Jalassa minulla on valkoiset, suorat Zara basic housut. Harteillani roikkuu valkoinen shaali, joka suojaa paljaita käsivarsia Bangkokin kylmiksi ilmastoiduissa sisätiloissa. Jaloissa on tämän hetken suosikkikengät, hopeiset balleriinat, jotka ensin ohitin Kööpenhaminalaisessa tavaratalossa vuosi sitten. Palasin kuitenkin takaisin, kun ne huusivat perääni niin lujaa, että en mitenkään pystynyt jättämään niitä taakseni. Lisäksi vieressäni on uskollisin ystäväni, pitkään palvellut oranssi käsilaukku, joka alkaa olla jo aika finaalissa, mutta kun on niin oma niin eihän sitä voi poistoonkaan laittaa.