Maurelita haastoi kertomaan miten olen tänään pukeutunut ja kun tälläinen haaste tulee ihan Parriisista asti niin pakkohan tässä on heti pistää toimeksi.

Istun työpaikalla ja olen työuniformussa (siis siivosti pukeutunut) eli minulla on hihaton kietaisupaita, jossa on suuria valkoisia ja punertavia kukkia punaisella pohjalla. Paidassa on työpaikalle sopimattoman avara pääntie, jota peitän punaisella Laosilaisella silkkihuivilla. Jalassa minulla on mustat suorat housut ja mustat Vietnamilaiset pistokkaat, joissa on kiiltäväksi maalatut puupohjat. Olen työpaikallani ainoa, joka rakastaa näitä puukenkiä. Näistä kun lähtee aika mahtava kopina toimiston ontoissa puuportaissa ja se meteli häiritsee työmaamme henkiä. Laosissa on henkiä joka puolella ja tietysti myös täällä meidän toimistossa. Näistä kahdesta työmaahengestä en ole vielä blogissani kertonutkaan, joten siinäpä aihe seuraavaan postaukseen.

Haastetta vieritän itse eteenpäin niille, jotka ovat minut joskus haastaneet eli kirjailija Konkalle ja Antille. Ja ettei piiri pieni pyörisi liian piukeasti niin poimin leikkiin mukaan vielä Vuokon, jonka blogin löysin blogilistan satunnaisotoksella. Vuokko kertoo elämästään Englannissa ja näin hänen bloginsa osui Liftaajan sydämeen juuri siihen kohtaan mihin kaikki ihanat Englannin muistot on säilötty.