Järjetön juhannus on ohi. Taivaan kiitos! Taivaalle kiitos myös siitä, että se juhannusta seurannut sunnuntaikin on ohi.

 

Nyt ihmettelen mihin seuraavaksi ryhtyisin. Mietintöjä säestää poppikoneessa hyrräävä Zen Cafen Helvetisti järkeä-levy.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Olet minun tuulensuoja,

talon seinät sekä lehdentuoja,

minä katson sua postiluukusta.

 

Sinä olet minun toiveeni ja haaveeni ja kaikki anteeksi, toiveeni ja haaveeni…

 

Sinä olet minun keinonahkaturkki, akrobaatti sirkuksen

seinäkellon viisarit ja ryijy keltainen.

Sinä olet minun alkuilta, loppupäivä, yöni kiireinen.

Sinä olet minun, sinä olet minun.

 

Sinä olet minun toiveeni ja haaveeni…

 

-Samuli Putro-

 

hj_200x200.jpg

mjytv.jpg

alatee.jpg

eipatiennyt.jpg