Jokunen aika sitten, kun olin todella kyllästynyt Susan Kuros-uutisiin toivoin, että lehdet lopettaisivat hänestä kirjoittamisen. Olen edelleen tappiin asti täynnä tätä kuuluisaa eksää, mutta silti löydän nyt itseni kirjoittamasta hänestä vastoin omia neuvojani.

Olen tänään nähnyt Susan Kurosen jokaiselta kanavalta useampaan kertaan ja olen hämmentynyt. En ymmärrä tästä seurustelusta ja erosta mitään. Useasti eronnut nainen seurustelee yhdeksän kuukautta miehen kanssa, jolla on tuskin aikaa seurustella ja heidän erostaan tulee valtakunnan pimeinkipein. Muutenkin nainen on täynnä arvoituksia. Toimittajan kysymykseen - Mikä on motiivisi? Hän vastaa:

Oletteko koskaan olleet rakastuneita, päästä jalkoihin, ajatteleeko ihminen silloin loogisesti ja osaako se selittää kaikki tekemisensä?

Joo, oon ollu rakastunut, ihan päästä jalkoihin ja päin vastoin, ja ei, en ajatellu sillon loogisesti, enkä oo osannu selittää ihan kaikkia tekemisiäni, mutta milloinkaan minulla ei ole ollut pakonomaista tarvetta päästä julkisuuteen. Minun poikaystävät eivät tosin ole olleetkaan pääministereitä.

Susan Kuronen jäänee historiaan tämän maan ensimmäisenä pussaa, paljasta ja rahasta-julkkiksena, tai ainakin sitä yrittäneenä riippuen tulevan kirjan myynnistä. Aikaisemmin epäilin hänen olevan julkisuuteen tottumaton hupakko, jota viedään kuin pässiä narusta, mutta nyt huomaan, että kyllä hän ihan itse on narussa ja naruissa kiinni. En vain vielä tiedä veteleekö hän niitä vai roikkuuko siinä.