Mitä olen ensimmäisen elinvuoteni aikana oppinut?

Olen oppinut puhumaan pikkuisen Laoa.

Olen oppinut kirjoittamaan blogia.

Olen oppinut juopumaan Singapore Sligeistä.

 

Mitä pitää vielä harjoitella?

Pitää harjoitella muistamaan harjaamaan hiukset aamulla ennen töihin lähtöä.

Pitää harjoitella enemmän harkintaa ja vähemmän möläyttelyä.

Pitää oppia ajamaan moottoripyörällä nöyrästi eikä leuhkasti.

 

Mitä olen saanut?

Olen saanut paljon. Elämä on lellinyt.

Lahjaksi sain melkein tatuoinnin nilkkaani. Se muistuttaa minua ajasta jonka vietin tässä maassa. Ajasta jolloin hikoilin, kirjoitin blogia, kiroilin, pyöräilin, ikävöin perhettäni, opin uusia asioita, näin uusia paikkoja, sain uusia ystäviä ja haavelin hyvästä poikaystävästä, nauroin, nautin ja unelmoin.

 

Yksivuotiaan muistoni ja tatuointini. Minun karttani.

107696.jpg 

My map of Lao.



Map of Lao.

1042791.jpg
Laosin kartta.