<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Saksan Tassu haastoi minut kertomaan seitsemän faktaa itsestäni. Hän kertoi blogissaan, että haaste sai Mikko Kuustosen soimaan hänen päässään. Samainen haaste sai levyn pyörimään myös minun päässäni, mutta siellä ei soi Kuustonen vaan iso-D. Tässä muita faktoja:

 

1.)    Vasemmassa silmässäni on miinus-näkö ja oikeassa plus. Tämä vaikuttaa syvyysnäkööni ja siksi en koskaan tiedä varmasti onko lasi puolityhjä vain puolitäynnä.

2.)    Olen asunut Punkalaitumella.

3.)    Olen ollut nuorempana kibbutsilla, au pairina ja Marttojen jäsen.

4.)    En käy koskaan kampaajalla vaan leikkaan hiukseni itse.

5.)    Minulla on heikous käsilaukkuihin ja kenkiin.

6.)    Olen kerran ollut vieraana kuninkaallisissa häissä.

7.)    Pidän oikeasti paljon Dannyn kappaleesta Seitsemän kertaa seitsemän. 

 

 

 

Faktaa on myös se, että paitsi liftaan linnunradalla, olen myös neulebloggaaja. Siksi haastan monikulttuurisesti (oikeasti tarkoitan cross-culturally, mutta en keksi sanalle suomennosta)  neulepolkkaajia, jotka ovat joskus käyneet Galaksin neulojan blogissa minua kommenteillaan ilostuttamassa ja joiden blogeissa ei vielä oltu tähän vastattu. Haaste menee siis Helminallelle, Jokolle, Neulomisen sietämättömälle keveydelle, Itkupillille sekä tätä blogia joskus kommentoineille Londonin Susannalle ja Medikselle ja lopuksi vielä Saa olla, pitkästä aikaa.